Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under november 2012

Av Linnéa - 13 november 2012 20:06

 

Av Linnéa - 10 november 2012 20:33

Jag vet inte hur jag ska börja eller hur jag ska skriva.

Jag är bara så förbannat trött på allt. Så förbannat trött på allt som äter upp mig inifrån och på allt som gör att jag inte mår bra. Jag är så jävla trött på skolan och så jävla trött på människor som inte förstår. 

Vissa personer tycker jag har blivit en helt annan person, konstig? nej.

Jag orkar inte med alla fjanterier. Jag är inte samma människa som jag var för 1-2 år sedan.  

Personer förändras och vissa mycket snabbare än andra beroende på vad de får vara med om. 

Vissa dagar är allt toppen och underbart men sen finns det dagar jag bara vill försvinna någonstans.

Alla behöver vi ibland en paus. 

  


haha hej och hå vilket deppinlägg detta blev då! 

men, who the hell cares? 


Ta hand om er! 







Ovido - Quiz & Flashcards