Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under december 2010

Av Linnéa - 23 december 2010 18:49

Nu har jag (Linnéa) mästerkocken i sverige! *host* lagat min kända senapsill!

Dock fick jag lite hjälp av mamma.. men jag vägrar att hacka lök!(y)

Förra året använde jag mina simglasögon men tårarna sprutade ändå...!

Aja snart kommer Sandra hit och byter julklappar och så ska vi se på en film elr något! MYYYYYSIGT!   


       

Av Linnéa - 16 december 2010 16:07

Här har ni en film från lussebandyn! :D


Av Linnéa - 15 december 2010 20:59

Orkar inte skriva något.

men här har ni en bild från Lussebandyn!

och gissa vad! vi kom på delad tredje plats!  

Unknown group! Bra kämpat idag!

 

Av Linnéa - 6 december 2010 19:31

NU blir det duschen!

haha!


Av Linnéa - 6 december 2010 19:07

Idag efter skolan följde jag med Sandra ut till stallet!

Det var grymt längesen nu!

Och jag har saknat Lester gubben så grymt mkt! :((

Men vi mockade och fixade sen blev det en liten tur med Lester.

Han var riktigt pigg idag..

Jag blåhöll han hela tiden, så jag kunde knappt öppna mina händer sen! (y)

HÄÄÄÄRLIGT!

fast ne.

Men iaf jag ska börja rida på Måndagar nu igen!

GILLA!

Jag har saknat det! 

Men nu blir det duschen sen datorn/tv!

   


P U S S !

Ovido - Quiz & Flashcards