Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under januari 2010

Av Linnéa - 31 januari 2010 20:36

hallå.

dagen har varit riktigt nice.

Den har varit lång!

Jag älskar verkligen sånna dagar!

Det är så tråkigt med de dagarna som knappt hinner starta förrän de är slut.

aja Idag åker Ville hem. *SNYFT*

Jag kommer sakna den hunden!

menmen han kommer att komma hit flera gånger.

Imorgon är det skola...(suck) jag ska snart ta fram de kläder jag ska ha och fixa allt annat, annars kommer jag blir extremt irriterad imorgon om inte sakerna ligger på sin plats!

HAHA^^

Nej nu ska jag stänga av datan!

Jag orkar inte sitta här mer.


Puss! ;*

                                  <3


Av Linnéa - 31 januari 2010 16:45


Puss! ;*

                                <3

Av Linnéa - 31 januari 2010 15:47

hallå!

Nu har jag skaffat en ny header! ;)

Den blev lite konstig men bättre än den förra!

tycker jag iaf. ;)


Puss! ;*

                         <3

Av Linnéa - 31 januari 2010 14:24

ja som sagt så var ju jag allmänt övertrött igår/inatt.

Även Sophie och Niklas blev det tillslut!

haha ;)

Jag och Sophie kikade på Scooby-doo!

Inte lite man saknat den lilla rädda vovven!

HAHAHA! ;)

      


Scooby-doo på nya äventyr!   


Puss! ;*

                                       <3

Av Linnéa - 31 januari 2010 13:40

Hallå!

Idag var det riktigt jobbigt att gå upp!

jag ville helst ligga kvar i sängen!

Fyfan vi gick och la oss kvart i fyra och gick upp klockan nio.

KÄMPIGT.

aja klockan elva var vi i vasahallen, Det var bara tre stycken som hade kommit så

egentligen kunde man ju ha stannat hemma och sovit! ;)

haha^^

men det var roligt ändå! (Y)

Efter AG:n så skulle vi egentligen vara med Niklas men han dissa ju oss totalt och åkte till Avesta ist!

TACK FÖR DET!

haha nejdå ;)

Jag måste bara säga att min dator är helt CP! Kanske dags att nollställa den?

ja tack.

Hmm imorgon är det skola! TRÅKIGT! vi kommer bara närmare och närmare nationella! :S

fyfan.


Puss! ;*

                               <3


(Y)

Av Linnéa - 31 januari 2010 02:52

nej nu orkar jag inte sitta vid datan längre! ;)

men jag kommer vara vaken! ;)


Puss på er! ;*

                                   <3

Av Linnéa - 31 januari 2010 02:29

ändrade planer vi ska vara uppe till klockan tre! ;)

Sophie och Niklas får lov att stå ut med mitt övertrötta beteende!

haha alltså vad snackar vi om egentligen? ;O


Puss! ;*

                                 <3

Av Linnéa - 31 januari 2010 01:58

Nu ska vi sova!

Vi har pratat med Niklas hela kvällen! o.O

hahaha sjukt. . . . . men kul!

mohahahah!  


Sov gott!   


Puss! ;*

                                       <3

Ovido - Quiz & Flashcards