Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnéa - 29 juli 2011 19:31

Alldeles strax drar jag iväg och träffar mina brudar för att ha det trevligt!

Vilket jag verkligen behöver.



There's a fire starting in my heart,

Reaching a fever pitch and it's bring me out the dark.

Av Linnéa - 28 juli 2011 18:18

Vi har väntat på att den här dagen ska komma ett tag nu. Jag har förberett mig men ändå är det så himla jobbigt. Oskar min fina vovve ska få somna in idag.

Han ska få somna in hemma där han känner sig trygg.

Livet här hemma kommer inte att bli detsamma utan han.

Min vilda lilla rackar hund.

         

Av Linnéa - 27 juli 2011 21:06

 Jösses vad jag saknar P&L alltså!

Av Linnéa - 27 juli 2011 01:35

  Glöm allt jag sagt om att bli ljushårig! jag ska bli mörk!

Av Linnéa - 27 juli 2011 00:13

Okej.. jag känner att jag inte har lagt ner någon energi alls på den här bloggen den senaste tiden. Själv tycker jag att det är ganska synd men det har ändå varit skönt.

Aja.. Den senaste tiden (typ hela sommarlovet) har jag legat inne på mitt rum och sovit igenom dagarna tillsammans med Nicklas. Jag har dock varit ut och ridit Lester ett antal gånger vilket har gett mig så extremt mycket glädje. Jag älskar känslan av att komma ut i skogen och bara glömma allt. så underbart.

Fast idag när jag var ute och red såg jag antingen en björn eller en jävligt stor och tjock älg! fast jag är 85% säker på att det var en björn. lääääskigt.

jag fortsatte dock att rida min väg men började sjunga och göra massor av ljud av mig. sen när vi kom till en uppförsbacke drog vi järnet! haha!

 


     

Btw, helgen var grym!

Av Linnéa - 3 juli 2011 13:27

                                                                                             

Av Linnéa - 3 juli 2011 12:59

Hela veckan har varit så sjukt jävla underbar!

Jag har varit sjukt lycklig hela veckan, men igår tog priset.

JAG HAR ALDRIG VARIT SÅ LYCKLIG NÅGON GÅNG.

jag fick se min gud, min poét, min kärlek till musik.

HÅKAN HELLSTRÖM!GRYM, SÅ BRA, SÅ JÄVLA UNDERBAR!

Jag kan inte sätta ord på alla känslor jag kände.

ryyysningar genom hela konserten.

UNDERBART!




btw, så gick vi hem från Borlänge till Romme en natt.

Sjukt drygt och ont i fötter, knän hade man.

men man sov gott sen när man kom hem iaf men vi försov oss igår pga det.

men vi missade iaf inte HÅKAN.

Nicklas kom även och hälsade på, dock hade han inget band så han kom inte in på området så jag var med han utanför området hela dagen i torsdags.

Som tur var spelade alla bra band på en scen som man såg utifrån, så vi satt och lyssnade utifrån istället. och jag måste bara säga att jag älskar min älskling så obeskrivligt mycket. och jag saknar han hur mycket som helst. Som tur är så kommer jag att få träffa han idag!




Ovido - Quiz & Flashcards