Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under maj 2010

Av Linnéa - 31 maj 2010 21:37

Juste jag glömde skriva en sak!!

Jag har blivit höjd i svenska! igen...

jag blev sänkt i julas men nu har jag fått tbx mitt VG!!!!!!

fyfan vad glad jag blev!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag fick fan lov att krama Åsa för det!

nej jag är inte normal.. men jag blev så jävla glad!!!!!

jag trodde faktiskt att jag skulle få leva med ett G i svenska...

Alltså varför skulle jag vara så slarvig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tänk om jag kunde ha fått ett MVG om jag inte var så klantig i höstas!!!!

ähh jag är iaf glad över att jag fått tbx mitt VG!!!!  


HAHA! inte för att ni kommer bry er.. men man kan iaf låtsas att ni gör det!  

Av Linnéa - 31 maj 2010 21:30

Alltså jag höll på att dö av skratt i dag på svenskan!!!!!!

Fyfan vad jag är cp!!!

vi fick kolla igenom vad vi hade gjort de senaste tre åren på svenskan, och..HAAHAHHA!
alltså jag tror jag dör!

fyfan Jag har skrivit om en jävla killjakt som jag och vera hade på sommarlovet 2007!!! alltså hur cp får man bli!?!?!?!

Det är självklart det första man skriver om när man börjar på en ny skola!!!

och resten av sakerna man skrivit då!?!?

Alltså fyfan! man kunna skratta länge åt det alltså! o.O

ehm nej här är man inte normal!

...

Av Linnéa - 31 maj 2010 21:18

Kan man sakna något man inte har haft?

Kan man sakna det så mycket att man vill gråta?

tydligen så kan man det..

Av Linnéa - 31 maj 2010 20:43

Nu jävlar är det sommar!

Efter skolan följde jag med Sandra ut till stallet!

FYFAN vad härligt det var!!!!!!

men mindre härligt var det att jag fick en stöt från tråden som

gick genom mig till Leste! :-(

FYFAN SÅ ONT DET GJORDE!!!

det var direkt inte lite ström o.O

Nu fattar jag varför hästarna är rädda för tråden!

åhh fyfan!!! jag blev alldeles yr efter! xD

HAHA ett minne för livet kan jag säga!!

När jag kom hem så åt jag och sen duschen!

Så nu är jag duschad och nästan klar, jag ska bara fläta håret..snart   

men jag borde göra det nu innan det har torkat helt..




Av Linnéa - 31 maj 2010 07:35

Alltså fyfan vad jag "hatar" sverige!

de tror att de kan göra bra filmer men det kan dom inte!

och dom kommer ALDRIG kunna göra filmerna lika bra som USA! 

till exempel späck..

de gör en parodi på beck.. helt jävla meningslöst!

okej, jag har inte sett den och jag kommer ALDRIG att göra det heller!

Visst sverige har gjort några bra filmer men jag tror faktiskt att dom skulle blivit ännu bättre om någon från USA gjort dom.

De har bättre skådespelare och de kan lära sig ett manus!

Sverige läser direkt från manuset.

visst det finns faktiskt bra skådespelare från sverige också men de är inte många!




Av Linnéa - 31 maj 2010 07:23

Härligt!

Det känns som att skolan snart är slut!

inför stockholm på TORSDAG!! Det kommer bli ett minne för livet! 

men om det kommer bli ett bra minne vet jag inte..

men det får vi fan hoppas på!   

När dom andra tar bussen hem på torsdag kommer jag och Sophie stanna kvar i stockholm! HÄRLIGT!


aja jag är helt cp! jag hade världens sjukaste dröm!

den var så jävla verklig men ändå så jävla overklig!

ja, det var iaf tur att drömmen inte var sann!

Av Linnéa - 30 maj 2010 14:15

Jag ska alldeles strax åka till vasahallen!

det är mini läger där för alla gymnaster så jag ska dit och hjälpa dom små!

jag skulle egentligen varit där klockan två men vi har gäster nu så jag åker alldeles strax! ;D

lite trevlig måste man ju vara!

haha ;)

Av Linnéa - 30 maj 2010 12:30

Solen lyser ute och allt är underbart!

klockan två ska jag vara i vasahallen men jag vet inte om jag orkar det! o.O

Jag är så himmla seg idag!

Men men varje söndag är likadan..

alltid lika seg.

men snart är skolan slut och då jävlar!

Men jag kommer sakna allt som har med 9d att göra!!

Nästan iaf!  

Ovido - Quiz & Flashcards