Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under februari 2012

Av Linnéa - 29 februari 2012 21:02

Av Linnéa - 28 februari 2012 18:12

Just nu sitter jag och chillar i Sophies lilla apelsin och ska snart ta och börja med maten. 

Sophie är på träning så maten ska väl vara klar till hon kommer hem ungefär.

Tacos står på menyn idag, och jag ska försöka att inte bränna ner hela hennes lägenhet. 

önska mig lycka till, tro mig.. jag behöver det! Jag och matlagning går liksom inte ihop. 

aja efter vi har ätit ska vi kika på top model och garva ihjäl oss åt allt och ingenting.. för så barnsliga är vi!


Jag älskar oss.


Av Linnéa - 28 februari 2012 11:54

   

Mikael, Sophie och Nicklas!

Av Linnéa - 26 februari 2012 15:18

 

Robert!

Av Linnéa - 25 februari 2012 17:15

Idag har jag minsann varit duktig!

Vid kvar över elva åkte jag ut till Lester och tog mig en mycket blåsig tur med han, och jag ska aldrig någonsin rida när det blåser igen. fy satan vad kallt det var! När jag kom hem ifrån stallet så började jag att rensa mina båda garderober.. Så jag har städat mina garderober hela eftermiddag och fy fan vad tråkigt det var. Dock hittade jag något som gjorde mig väldigt glad. Jag hittade min Nalle, min kompis sen BB! 

   

Min älskade Nalle!

Av Linnéa - 25 februari 2012 16:58



Världens bästa Åse och Martin!


Ovido - Quiz & Flashcards