Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under februari 2010

Av Linnéa - 28 februari 2010 19:41

Hur kan man vara så trött!?

Avgaserna suger verkligen livet ur en!

HAHA! ;)

Nej, men den Friska luften och avgaserna stiger väl en åt huvudet? ;)

Just nu sitter jag och myser och kikar på Project Runway, det är faktiskt

rätt roligt att kika på. Men något jag inte förstår är att hur kan de komma

på sin design? Visst flesta blir totalt misslyckade men resten blir fan snyggt! ;O

Man blir faktiskt lite smått avundsjuk ^^

jag vill också kunna sy jag vill ha fantasi! ;O

HAHA! ;)


Puss! ;*

                                                  <3



Av Linnéa - 28 februari 2010 16:38

Hallå!

Vi har åkt skoter hela dagen!

HÄRLIGT men KALLT!

Fast vi åkte inte på någon sjö för det var så mycket stöp.

men vi hittade nya vägar att åka på!

till slut hamnade vi i v-hyttan och stannade där och grillade.

När vi hade varit där i någon timme drog vi hem.

När vi kom hem så skyndade jag och Sophie oss in och slängde av oss skorna!

Fötterna var svinkalla och är det fortfarande!

När Sophie drar till sin träning är det jag som ska ta en varm dusch! ^^  

Sen ska jag kika på film eller något i den stilen! ;)

Mys blire iaf! ;)


Puss! ;*

                                        <3


Av Linnéa - 27 februari 2010 22:33

SOMMAR TACK!


  





Av Linnéa - 27 februari 2010 22:06

Hallå!

Dagen har varit allmänt seg.

Vi har varit inne hela dagen! ;O

Fast vi var ju ute en liten stund med Oskar ;)

haha!

Sophie blev förresten väldigt fin i håret!

Jag tuperade henne så det såg ut som dreads, sen satt jag upp det!

det blev faktiskt riktigt snyggt! ;)

Nu sitter vi och kikar på film, på smällen tror jag att den heter! ;)

Den är faktiskt riktigt rolig!

även fast jag sett den förut, men har man dåligt minne så har man! ^^


Puss! ;*

                                       <3


Av Linnéa - 27 februari 2010 20:02

Nu ska jag fixa Sophie!

blev grymt sugen på att fixa hår och sminka och fixa! ;)

Tur att man har Sophie som "villigt" ställer upp!

haha!  ;)

Vi ska även kika på melodikaoset samtidigt!


Puss! ;*

                                      <3

Av Linnéa - 27 februari 2010 16:42

Hallå!

fyfan vad tråkigt vi har!

haha så jävla tråkigt väder och vi kommer inte på något vi kan göra.

Vi har iaf tagit en promenad med Oskar och nu sitter vi framför tv:n.

Roligt.

HAHA -.-

nej men vi måste hitta på något snart! ^^


Puss! ;*

                               <3

Av Linnéa - 27 februari 2010 12:01

Hallå!

Nu har vi vaknat!

Eller ja vi har varit vakna ett tag nu!

Vi har kikat på film! (Y)

Fast nu ska vi fixa något att äta.


Puss! ;*

                          <3

Av Linnéa - 26 februari 2010 23:23

ja det kan man lungt säga.

Jag vill skriva något men jag vet inte vad jag ska skriva.

ja just det vad vare jag sa.

Extremt onödigt inlägg!


Puss! ;*

                            <3

Ovido - Quiz & Flashcards