Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under april 2011

Av Linnéa - 7 april 2011 20:43

 

Idag när jag var ute och tog en promenad med min lilla hund ute i stormen så skulle jag spotta lite så där snyggt som coola människor gör. Precis när jag spottar tar vinden värsta brottargreppet om min halsduk och slänger den rakt upp i ansiktet på mig så min halsduk blir dränkt i 5 liter spott. Riktigt mysig känsla måste jag erkänna, sen gjorde man den där världskända "look around to make sure that no one saw you" steget. och till min lättnad var det bara jag och min lilla hund som var idioter nog att kämpa oss ut i stromen.

haha jag måste sett ut som en idiot när jag stod och kollade helt förstörd på min halsduk!


aja Jag har ingen jävla aning vrf jag skriver detta men jag skyller helt enkelt på att jag har jävligt tråkigt och det kan vara roligt och roa människor med sina misstag.. eller snarare roa människor med världens fetaste käftsmäll från naturen.

Av Linnéa - 4 april 2011 18:24

           

Ovido - Quiz & Flashcards