Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under november 2010

Av Linnéa - 28 november 2010 17:51

Det krävs Fantasi och tålamod om man ska laga en bas med en pinne och massa tejp! Fast det förstås heter man Linnéa så kan man laga allt med en pinne och tejp. nästan iaf!   

  Mitt mästerverk!

Av Linnéa - 24 november 2010 23:42

Åhh Älskade syster!

I löööv you!

men du håller på att begå ditt livs misstag! 

Du ska inte åka hem, du ska stanna.

även om det är jobbigt och svårt så måste du,för jag lovar dig du kommer att ångra dig annars! Du kommer att ångra dig något enormt!

Ett år.. ett år klarar du.

Ett år i ett varmt och härligt land men massa trevliga människor och ingen mamma och pappa som säger vad du ska göra, och ingen irriterande lillasyster!

rätt soft eller hur?

Så tänk efter innan du fattar ditt beslut.

you have already used your first ticket, think before you use the other.




I lööööv youu Eliiin! 

Av Linnéa - 21 november 2010 20:48

Hmm fick en trevlig överrasking när jag satt på msn..

helt plötsligt dyker det upp en ruta där det står "elin har loggat in" !!

haha och ja jag slängde mig på rutan och börja skriva på en gång!

Sen satt hela familjen inne i mitt rum och snackade med henne via skype!

dock funkade inte hennes mick? eller så är hon bara allmänt oteknisk?

vi gissar på att hon är allmänt oteknsik!

höhöh!

men nu ska jag ta en dusch sen mysa!

Av Linnéa - 7 november 2010 21:08

Jag upptäckte nyss en sak.

Jag upptäckte nyss hur svårt det kommer bli att säga hejdå imorgon.

att inte kunna träffa dig, att inte kunna bråka med dig.

att jag inte kommer kunna vara med dig.

Jag upptäckte att det kommer bli mycket svårare än jag trott.

ett jävla år utan dig!

låt det året gå fort.

   

jag älskar dig!  


Ovido - Quiz & Flashcards