Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under april 2010

Av Linnéa - 30 april 2010 22:27

Av Linnéa - 30 april 2010 21:59

Hallå!

Dagen har väl varit lite upp och ner..

Begravningen var väl lite sådär i glädje status.

men vackert var det.

Du har många som saknar dig!<3


Efter begravningen så åkte vi och hämta Sophie!

och hej jävlar! man blir som drogad när man inte har träffat

en människa påca 1 vecka! :O

Efter vi hade bytt om och fixat oss lite drog vi hem till mormor och

morfar på middag (Y)

Det var rätt nice.. jag och Sophie spenderade vår tid nere i källaren och gosade med Bella,Zorro och Oskar. Ja det är våran lilla "trevliga" valborg! 

Okej vi gick och kikade på brasan också men det var ju inte speciellt roligt..

Sophie fick ett riktigt snyggt ragg! AHHAHAHAHHAHAHAHHAHHA!


Eller inte ;>

Nej nu ska vi leta fram en film och kika på..    


Puss!

Av Linnéa - 29 april 2010 19:44

Hallå!

Jag har varit hemma idag också!

tråkigt.se

men imorgon äre valborg och då tänker jag inte vara sjuk!

NEJ NEJ! men om så är fallet så kommer jag leva på alvedon! (Y)

Och Sophie kommer få sova med öronproppar! ;)

HEHE^^

Nu kom Oskar hem så nu ska jag duscha han!

Han hårar som satan efter sin tur till frissan! :O


Puss!



Av Linnéa - 29 april 2010 19:26

Alltså snälla rara gud!

Kan du vara så snäll att ta bort min hosta?

TACK!

Av Linnéa - 28 april 2010 20:46

Nej nu ska jag ta och stänga av och fixa lite innan Grey's!


Puss!

Av Linnéa - 28 april 2010 20:43

AKTA EN HAJ!! Så är det bara Zlatan som simmar på rygg ;pPppPPPppP

Av Linnéa - 28 april 2010 20:09

Dagen har jag spenderat med att glo in i väggen och tänkt på fysikboken som ligger helt ensam i skolan. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HA!

alltså ja som ni kanske märker har jag inget liv...

men det blir väl så när man inte har träffat omvärlden på ca 3år?    


Nej nu ska jag skriva om något viktigt!

Min datorsladd har brunnit upp! och min dator sjunger på dom sista verserna!

Och med att min laddare har brunnit upp och det inte finns något batteri kvar i datorn, så måste jag dela dator med resten av familjen! SUCK!

Men jag ska tjata på dom om att jag vill ha en ny dator! jag tänker inte sitta här nere resten av mitt liv! NO! NO!

Det är nu jag behöver en sån där sång som prisar alla dom där kärringarna och gubbarna som gör världen lite bättre. men jag får helt enkelt nöja mig med tvättmaskinens härliga rassel och datorns tysta pip, medans jag ber om att min dator ska få super krafter och vakna till liv.

BE MED MIG FÖR GUDS SKULL!


Puss!


Av Linnéa - 28 april 2010 11:49

Hallå!

Jag blev hemma idag också och jag tror att jag blir hemma imorgon med.

Jag MÅSTE bli frsik tills på fredag!

Jag tänker då inte sitta och hosta på begravningen och jag vill inte vara sjuk på valborg (Y)  nej det gillas inte.

Jag och Sophie ska har roligt! så jag ska bli frisk.

Nej nu ska jag kika på Sjunde himlen!


Puss!



Ovido - Quiz & Flashcards