Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under juni 2010

Av Linnéa - 30 juni 2010 23:46

Nu är råttsvansarna fixade!

Härligt kerstin!



 

Otroligt gulligt!   

HAHAHAHAH!


Av Linnéa - 30 juni 2010 23:19

Nu håller jag på att fixa mig!

Härligt! ska snart fläta håret..

orkar inte men måste!

åhh -.-

men men ska man bli fin så får man lida... (och så är det något mer typ pin?)

hhahaha aja vem fan bryr sig! :D


aja jag och Sandra hade det iaf trevligt!

Vi åkte runt och brumma på mopparna för att sedan åka och tanka för att sedan hämta niklas och köra han till garpenberg! (Y)

Blev en härlig tur i regnet!

HÄRLIGT KERSTIN!

aja jag när jag och Sandra åkte hem så rulla vi ner för alla långa backar! :D

kul liv..

aja men när vi hade kommit till hedemora så kom jag på!

FAN! JAG HAR NIKLAS PÅSE I MOPPEN!

ja han glömde ta den..

men men jag får lämna den till han imorgon (Y)

men jag fattar bara inte hur han kunde glöma den..

hans godis är i den påsen!

Godis som är typ hans liv..

HAHAHHA!

nej men han får helt enkelt stå ut tills imorgon.


nej nu måste jag verkligen fläta håret.....

puss!

Av Linnéa - 30 juni 2010 19:11

Har motorcyklar inbyggda basar i avgassystemet? ;O

haha jag börjar fan undra!

Det låter fan så ibland.

Av Linnéa - 30 juni 2010 19:01

Av Linnéa - 30 juni 2010 18:55

Just nu väntar jag på att Sandra ska ringa..

Blir väl att hänga på stan!

haha jag måste tanka moppen också..

suck!

men men jag måste komma till jobbet imorgon också   

Av Linnéa - 30 juni 2010 18:33

Gahh vad jag stör mig på dig!

HAHAHA fyfan,fyfan,fyfan,fyfan!!!!!

Av Linnéa - 30 juni 2010 10:26

Nej nu ska jag ta och borsta tänderna sen åker jag till jobbet!

Jag hoppas att vi ses där!   

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards