Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnéa - 26 maj 2011 21:27

Det är nog dags för mig att ta mina grejor och släpa mig iväg till Nicklaaaaas.

Borde rusta mig med en alvedon elr två också tills imorgon.

ohja, det gäller att vara förberedd.



  I’ve never seen you like this.
 Bazinga I don't care.

Av Linnéa - 12 maj 2011 17:37



Du är bäst, det är bara så.

Du är mitt bästa ja du, du är mitt bästa.

Av Linnéa - 9 maj 2011 18:40


                     

 

Av Linnéa - 4 maj 2011 21:19

Fixad och klar så nu drar jag på musik i lurarna och går till Nicklas!


hihi jag och Martin! tyckte att det var lite smått kul att hela mitt hår typ skymde hans face och aa.. han fick ju smaka på det också! Jag måste komma ihåg att lägga upp bilder från Norrland på bloggen!

Det ska jag fixa imorgon om jag har tid och ork!

Ovido - Quiz & Flashcards