Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under november 2011

Av Linnéa - 27 november 2011 19:27

Jag sitter och gråter.. inte för att det snöar utan för att jag saknar världens bästa hund som älskar snö.

Jag vet hur mycket han skulle älska att få vara ute nu. jag saknar min bästavän.

 


 

Av Linnéa - 18 november 2011 14:10

   


NOM NOM NOM!

Av Linnéa - 16 november 2011 19:15

 

Det kommer att bli kramkalas när vi kommer tillbaka till skolan!

Av Linnéa - 8 november 2011 17:28






Ibland liksom stannar sig tiden en stund

och någonting alldeles oväntat sker.

Världen förändrar sig varje dag,

men ibland blir den aldrig sig densamma mer.

Av Linnéa - 8 november 2011 16:45

Dagen har varit bra men seg, Jag har varit så sjukt trött och jag förstår inte hur långsamt tiden kan gå ibland.

Men jag trivs bra på praktiken iaf och idag var jag med på en liten operation, wehoooo! dock höll jag på att missa bussen pga det men om man springer hinner man!  Jag ser både fram emot morgondagen fast ändå inte, jag vill sova!

Men jag får vara glad över tiderna jag har, det finns andra som har mycket sämre! t.ex som Micke som jag äntligen träffade idag, han börjar 06:45 tror jag att han sa. jag skulle dö då.


Jag har även hunnit snackat i telefon med Sophie och berättat för henne om min panik igår när inte dvd skivan till björnbröder fungera. jag har inte sett den filmen på jätte länge pga att jag blev så trött på den efter jag och Sophie satt bänkade och kolla på den varje gång vi inte hade något att göra när den nyligen kommit. så igår när jag skulle kolla fungerade inte den pga att jag och Sophie helt enkelt har kollat sönder på den.. fml .

Jag har även pratat med Fredrik lite smått eftersom han flög på Sophie telefon när jag ringde. hihaho rolig kille det där!


aa här har ni också en bild på dagens outfit.. eller snarare dagens outfit 5 veckor framåt :))


 


Av Linnéa - 5 november 2011 09:59

Nu/snart mina damer och herrar drar jag och company iväg till uppsala för lite shopping, för att sedan dra vidare till stockholm för att hälsa på familjen fåglund i upplands väsby. 


 

WEHOO!

Ovido - Quiz & Flashcards