Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg under september 2012

Av Linnéa - 22 september 2012 22:14

Hejsan alla goa, glada och fulla vänner! Jag hoppas att ni alla har en sjukt bra kväll oavsett vart ni är.Jag har det iaf super med världens bästa människor! Livet leker helt enkelt!
Denna kväll blir en rolig kväll så som många andra kvällar! Puss på er!

Av Linnéa - 20 september 2012 18:58


I lovet it! 

Nu ska jag in och duscha för att sedan plugga och mysa med den bästa killen i världen! 

Av Linnéa - 15 september 2012 17:55


Ikväll ska jag ha kul. Ikväll ska jag skita i allt. Ikväll är Sandra min kompanjon! 

Av Linnéa - 11 september 2012 22:50

Nicklas dator fungerar igen.. Vilket innebär att jag kommer få sova helt forever alone, och möta en trött kille i hallen på väg till sängen när jag ska till skolan varje morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards