Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Linnéa - 26 mars 2010 17:58

Hallå!

Nu är jag hemma från både skolan och stallet!

Dagen har varit bra! rent av toppen!

Jag GALOPPERADE idag!!!!

haha! jag klarade det!

förra gången gick det ju åt helvetet!

Men idag gick det! och fyfan vad kul det var!!!

fyfan vad glad jag är!

HAHA ^^

aja ikväll blir det donken med Sandra sen natta kudde hos henne.

Trevligt ska vi ha!


Puss!

                                   <3


Av Linnéa - 26 mars 2010 07:11

ÄNTLIGEN FREDAG!

så grymt skönt!!!

Lång helg nu då! ingen skola på måndag och tisdag.. gills det ens som en skoldag?

haha ;>

Just nu sitter jag och äter frukost.

När jag har ätit ska jag se om jag har allt med mig i väskan.

denna dag kommer bli toppen! bara den sega känslan kan sticka, men det kommer den. så JA dagen kommer bli TOPPEN!


Puss!

                                   <3


Ovido - Quiz & Flashcards