Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Linnéa - 24 mars 2010 21:02

Nu blire att kika på Grey's anatomy!

I LOVE!


Puss!

                     <3

Av Linnéa - 24 mars 2010 16:53

Hallå!

nationella i engelska gick väl bra?

Kanon bra(Y)

ehm kanke inte?

aja just nu sitter jag hemma hos sophie och är en aning snurrig.

Fråga mig inte vrf men det blir man när man lyssnar på musik ;)

Dagen har varit bra! Bara man skrattar så är dagen bra!

men spanskan var en aning långtråkig!

så jag,sophie och emma satt och pratade dom sista minutrarna (Y)

Imorgon sticker emma till sälen sen kommer jag bara få träffa henne på tisdag sen sticker jag! :(

en aning deprimerande! men vi fick hennes kortlek som minne av henne! ;>

haha ;)

men ska vara social med sophie nu!


Puss!

                                  <3


Av Linnéa - 24 mars 2010 07:11

Hallå!

Onsdag idag och nationella i engelska!

fyfan! :S

Hoppas det är någon bra skriv uppgift! (Y)

aja just nu sitter jag och kikar på vakna med the voice!

Helt underbart program! 

aja snart ska jag fixa mig sen blire skola.


Puss!

                           <3

Ovido - Quiz & Flashcards