Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Linnéa - 23 mars 2010 20:38

Hallå!

Ja nu har jag äntligen skaffat facebook.

ehm ja jag är seg.

jag har aldrig förstått mig på facebook.

HAHA!

aja dagen har varit bra!

Jag höll typ på dö av skratt idag.

bomb gjord av pennor säger jag bara.

Sen har jag och sophie Klippt oss!

orkar inte lägga upp någon bild, sorry (det kommer väl någon gång?)

Men innan vi åkte till frissan så gjorde sophie så att jag sprutade

äppel juice! fyfan!

sophie och jag tänkte på hur en viss situation kunde blivit.

Sophie: vilken hård rumpa du har!

Jag: *sprutar äppel juice på bordet* HAHAHAHAHAHHAHAHAHA!

Jag skrattade så att jag grät.

Det skulle ni också ha gjort!

men men ska snart in i duschen sen blire desperata hus fruar.

HAHA ;>


Puss!

                          <3

Av Linnéa - 23 mars 2010 07:10

god morgon!

Tisdag idag och jag och Sophie ska klippa oss!

Jag ska även färga håret!

Så härligt! byebye ut växt!

bild på hur det blev KANSKE kommer..


Jag fick just en lite mindre trevlig överraskning.

min data laddare börjar ge upp.

ibland laddar den inte och nyss upptäckte jag ett hack i själva sladden.

BRA(Y)

ähh jag får sno syrrans laddare sen!

hennes data fungerar ändå inte! ^^


Puss!

                               <3


Ovido - Quiz & Flashcards