Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Linnéa - 22 mars 2010 20:02

Hallå!

nu är jag hemma.

jag har precis kommit hem från stallet.

fyfan vad härligt det är att komma ut dit!

men jag var inte så peppad i början.. jag var så jävla trött!

men det löste sig när man kom ut dit!

Så härligt!

aja jag och Sandra fick iaf pölsa till andra sidan hagen för att hämta en häst som bara stod och glodde på oss (Y)

Sen upptäckte vi att ett jäva tåg helvete stod still!?

den stod still i minst 15min mitt på spåret! ;O

Sandra blev orolig på att de hade kört på någon men så var det inte ;>

men men vi fixade Lester och precis när vi skulle rida iväg så ringer mamma.

mamma: var är du?

jag: ehm jag är i stallet.

mamma: men vart? är ni inne ute?

jag: ute vi ska precis rida iväg. varför undrar du?

mamma: jaha jag ser stallet.

(där började jag undra om hon var riktigt vaken)

Men sen kopplade det att de var ute och åkte skoter.

Men de var ju inte snälla och vänta på mig och Sandra!

nejdå det ville bara åka skoter! ^^

haha!

aja nu ska jag äta sen blire mys!


Puss!

                         <3

Av Linnéa - 22 mars 2010 07:07

Hallå!

Måndag idag och skola..

Jippie! -.-

Nejdå men det är väl trevligt, nästa vecka sticker jag till norrland!

fyfan! jag längtar!

aja idag efter skolan hänger jag med sandra till stallet!

trevligt men jag kommer vara skapligt trött ^^

men men that's life! ;>


Puss!

                           <3

Ovido - Quiz & Flashcards