Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Linnéa - 21 mars 2010 18:16

hallå!

Nu har jag kommit tbx från en rolig och härlig skoter tur!

Det är rätt kallt men vem fan bryr sig!

En sak jag kommer sakna på våren och sommaren är att åka skoter!

HAHA så jävla kul ju! ;O

Visst moppen funkar ju men ändå! ;>

Nej snart ska vi ut igen!


Puss!

                        <3

Av Linnéa - 21 mars 2010 15:53

hallå!

Nu har Sophie åkt hem (även kallad elvi)!

Helgen har varit... rolig? Busig? Flamsig?

HAHA! Sophie blev misshandlad av en cola flaska idag (Y)

Jag vet inte vad som hände  

aja den fick iaf damp.

Och jag blev allmänt deprimerad när jag såg att det snöa ute och det snöar fortfarande.

Jag vill ha vår och sommar!

TACK!

aja efter maten ska jag och mamma ut och åka skoter!

Härligt! sophie var ju så tråkig! hon ville inte åka! ;O

ja den ungen är inte normal!

HAHA skoja! ;)


Puss!

                          <3






Av Linnéa - 21 mars 2010 13:22

Usch...

Söndag.. allas favorit dag.

Dagen före helvetet.

HAHAHHAHA skoja!

Ja jag och sophie har inte kommit upp än.

eller jo men vi har inte fixat oss och vi har bara legat i sängen

och kikat tv! (Y)

Ehm idag kanske vi ska åka skoter?

hoppas jag iaf! ;>

Nej snart dör elvi av tråkighet.


Puss! ;*

                                      <3

Ovido - Quiz & Flashcards