Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Linnéa - 20 mars 2010 16:37

Hallå!

Jag har inte skrivit på hela dagen!

SORRY!

Jag och sophie har haft annat för oss!

Vi har varit ute i det fina vår vädret och kastat snö bollar på wille (Y)

Och sophie har hämnats på mig.

haha ;)

Vi har även varit ute med Damp hunden som liknar ett får.

Sen har jag och elvi (sophie) varit och handlat.

Elvi är hennes nya namn från och med nu.

Hon tycker att det är så fint!

HAHAHA!

VI har även spelat kort. OVANLIGT!

kanske inte.

Men blev en liten salig blandning av kort.

aja ikväll blire att kika film!

FIlmen som pappa glömde.

Nu ska vi gå och vara sociala.

Och juste! jag har skaffat en ny hotmail!

 LiinneaEN@hotmail.com


Då hade jag legat här och skruttat!

hahaha!


puss!

                              <3



Ovido - Quiz & Flashcards