Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Linnéa - 17 mars 2010 19:17

hallå!

det där med att plugga är direkt inte min grej.

jag har No prov på fredag men jag kan verkligen inte plugga!

okej jag måste plugga lite idag och sen pluggar jag järnet imorgon efter AG:n (Y)

haha det låter väl bra?   

aja snart ska jag duscha sen blire väl att plugga? (A)


Puss! ;*

                                      <3

Av Linnéa - 17 mars 2010 15:31

Hallå!
Nu är jag hemma hos Sophie!

Vi sitter och äter lite nu ;>

Dagen har varit bra!

Spanska provet gick rätt bra! *host*?

HAHHAHAHAHAH

hej jag är cp är du cp?

jag är kissis är du?

HAHAH jag dör!

aja på tisdag kvart över 4 ska jag och sophie klippa oss!

Tjohooo!

men nu ska jag vara social med Sophie!
Puss på er! ;*

                         <3

Ovido - Quiz & Flashcards