Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Linnéa - 15 mars 2010 19:02


HAHA! Emmas fel!   


Puss! ;*

                       <3

Av Linnéa - 15 mars 2010 18:15


Puss på er flickor! ;*

                                                <3  

Av Linnéa - 15 mars 2010 17:44

Hallå!

Nu är jag hemma från skolan!

Okej, jag har varit det ett bra tag nu. ;)

Dagen har varit riktigt nice!

Dunder trevligt var det.

Busigt värre.

Men lektionerna var allmänt sega.

aja efter skolan tog jag sällskap med Emma till tågstationen,

sen gick jag hem och halka.

Jag sa ju att jag skulle göra det! ;O

och ja det var ju inte långt efter vi skiljdes åt heller, det var precis efter!

och ingen såg mig *host*host*!

HAHA ;D

aja sen ringde jag Sophie men hon var ju cp och svarade inte!

Men men hon ringde en stund efter iaf så jag fick någon att prata med när jag gick i min ensamhet (Y)

haha!

aja detta inlägg tog ju fan 100 år att skriva ;O

Datorn är cp och rallan stör mig med sitt jävla snack om sym jet (Y)

nöjd?   

HAHA!

Ja jag kom lite ur spåret.

jag vet inte vad jag skulle skriva men men.


Puss! ;*

                              <3

Av Linnéa - 15 mars 2010 08:02

jaha då var det måndag igen då..

suck.

en hel vecka kvar tills det blir helg.

Deprimerande?

ehm ja.

aja imorgon äre nationella i engelska! :S

HJÄLP!

och på onsdag äre spanska prov -.-

och på fredag äre no prov.

JIPPIE! -.-

Måste plugga så det skriker om det! ;O

HAHAHAHAHA!

aja måste fixa mig nu!


Puss! ;*

                        <3

Ovido - Quiz & Flashcards