Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Linnéa - 12 mars 2010 22:12

Nu är BÄSTASTE Sophie här!

Nu och hela helgen uuuuut!


  

"för söt för att visas på bild"

HAHA nejdå! men bilden är så söt!   


Puss! ;*

                                    <3


Av Linnéa - 12 mars 2010 20:14

      

Av Linnéa - 12 mars 2010 19:34

oj vad mycket som har hänt idag! ;O

I skolan var det BARA bus!

HAHA jag och Emma var busiga som fan!   

aja efter skolan följde jag med Sandra till stallet.(Y)

Först red jag runt lite i hagen och det gick faktiskt bra!

sen red vi ut lite. det gick jätte bra fast han blev rätt stark på vägen hem.

Men problemet kom när en plogbil kom!

Vi fick lov att trava iväg så fort vi kunde till en infart för traktorer.

Och ingen hade åkt där så det var världens vall.

Jag tänkte hela tiden "jag måste av, jag måste av"

så jag hoppade av och Sandra tog med lester över vallen!

och plogbils jäveln stannade inte!

När Sandra väl hade kommit över vallen och ner i snön såg man hur hennes ansiktsuttryck ändrades och jag tänkte "det här kommer gå åt HELVETET"!

Snön var hur djup som helst! Hela lesters bakben försvann och det ända man såg var en bit av baken och Sandras ben satt fast i snön så hon kunde knappt röra sig.

När lester skulle vända sig om så hamnade Sandra under hans mage!

Hela mitt huvud var tomt och jag trodde att han skulle kliva på henne!

Och plogjävlen stannade inte! han bara körde på! Jävla IDIOT!

aja Sandra klarade sig och lester fick typ panik och ville ut på vägen så han och Sandra drog ut på vägen innan det skulle hända något värre men då kom ist en jävla bil jävl och strunta totalt i att Lester var skrämd (han stod mitt ute i vägen)

Så för att inte bilen skulle köra in i oss så fick jag lov att putta in Lesters bak mot sidan medans Sandra lugnade han.

Det var tur att det inte hände något värre!


Men det är helt jävla otroligt att människor inte har bättre vett i skallen att de inte stannar eller saktar in när det är en skrämd häst på vägen!

Hur tänker dom egentligen?

Ehm de tänker inget alls.

Så jävla.. Åh!

aja vi kom hem iaf (Y)


När vi skulle hem så såg vi en räv som hade blivit påkörd, fast det måste ha varit ett tag sen för att han var upp plogad så man såg bara hans ben och svans :(

R.I.P Räv <3

HAHA!


Nej nu måste jag in och duscha!

Jag stinker häst!

Sen ska vi hämta BÄSTA Sophie!

Hon ska natta kudde här!


Puss! ;*

                                         <3




Av Linnéa - 12 mars 2010 07:50

Ja snart ska man åka till skolan i sina fuktiga skor! (Y)

HÄRLIGT! -.-

Varför köpte jag inte ett par nya skor för!?

Ehm jo det kan man undra.. men är man cp så är man! ;)

Aja nu ska jag fixa det sista!


Puss! ;*

                                     <3


Ovido - Quiz & Flashcards