Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Linnéa - 10 mars 2010 20:24

Hallå! jag har äntligen shoppat!

Vi åkte iväg helt oplanerat idag efter skolan.

Jag,Elin,Pappa och Sundis (Y)

Fast först åkte vi och kika på skotrar men det var ju inte lika roligt! ;)

HEHE ;)

aja snart ska jag in och duscha sen kika på Grey's!   


Puss! ;*

                                   <3

Av Linnéa - 10 mars 2010 15:07

Hallå!

Nu är jag hemma från skolan!

fast jag har varit hemma ett bra tag nu, vi slutade klockan 14:00! :D

HÄRLIGT! Erik var borta så vi hade ingen spanska! ;)

När jag gick hem så dog båda mina axlar!

HAHA väskan var grymt tung!

tror fan att dom blöta badkläderna och handdukarna vägde 20 kilo om inte mer!

HAHA tungt var det iaf!

Men jag hade iaf tur med vädret (Y)

Jag tog sällskap med vera till korsningen där vi skilldes åt.

Väl hemma satt jag på mig myskläder och tog något att dricka och snart ska jag kika på Andra Avenyn!   


Puss! ;*

                              <3

Av Linnéa - 10 mars 2010 08:00

Hallå!

ja vart hamnar man när man inte har något att göra på morgonen?

ehm jo vid datorn. ;)

Idag har vi bad SUCK!!

Hatar bad fyfan! -.-

Så jävla drygt!

haha!

Man hinner ju knappt fixa sig! härligt! -.-

Sen ska man gå runt och släpa runt på en tung väska med blöta badkläder!

åhh det värsta som finns!

HAHAHAHAHA!

klaga lagomt. ;) 

nej nu ska jag fixa det sista!


Puss! ;*

                                    <3


Ovido - Quiz & Flashcards