Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Linnéa - 9 mars 2010 19:44

Hallå i stugan! ;)

Sophie gick iväg så då gjorde jag ett försök att sätta ut denna vackra och söta bilden på Sophie! Det gick lite sådär hon upptäckte mig men jag sätter faktiskt ut denna bilden ändå efter lite om och men!   


  

BÄSTASTE&VACKRASTE!


Puss! ;*

                                                  <3

Av Linnéa - 9 mars 2010 16:46

Hallå!

Nu är jag hemma från skolan eller ja jag är hemma hos Sophie men det är fan samma sak! ;)

Aja Dagen har varit riktigt rolig! vi hade "lektion" i sex och samlevnad från 08:45 till 13:00! Fyfan vad roligt vi hade!

Jag skrattade så jag höll på att dö flera gånger och Sophie likaså! ;)

Lunch fick vi klockan 12:00 och det var ätlig mat idag!

Pytt i panna! men men imorgon blire säkert vädelös mat igen.

snusk Sophie skrek nyss i mitt öra att det skulle bli kalops imorgon!

fyfan.

aja får väl äta en ordentlig frukost eller leva på fil och flingor/mackor. (Y)

aja Jag och Sophie blev iaf gravida idag! En plastpåse kan göra mycket alltså!

HAHAHAHHAAHAHAHAHAH!

Nej usch nu vart det för mycket information!   

Snart ska vi kika på en film har jag bestämt!

mohahaha elakt va? ;)

Sophie har gjort om i sitt rum jag blev helt paff när jag kom in! ;O

SKIT SNYGGT BLEV DET! :D


Puss! ;*

                                              <3

Av Linnéa - 9 mars 2010 07:53

Hallå!
Jag tyckte faktiskt att jag kunde passa på att blogga undertiden jag väntar på att få åka till skolan.

haha ne, jag vill inte till skolan men det är ju ett måste! (Y)

Ja..skolan är ett ställe där man samlar övertrötta/nyvakna tonåringar och sedan försöka lära ut. haha ja ibland äre rätt meningslöst när man håller på att somna på bänken. men det kanske inte beror på att man är trött, det kan lika gärna vara så att just den lektionen/läraren är allmänt tråkig?   

haha nejdå så farligt äre väl inte? eller?

HAHA!

nej nu måste jag göra klart det sista! ;)


Puss! ;*

                                  <3

Ovido - Quiz & Flashcards