Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Linnéa - 8 mars 2010 20:56

Hallå!

ehm ja jag vet.. dålig uppdatering.se

men men sånt är livet! skolan har börjat nu och ingen var väl direkt

peppad för det.

men dagen var väl rätt okej ändå rätt mycket flams och trams blev det!

Slöjd lektionen ska vi egentligen inte prata om.

ingen orkade typ göra något, men vadå vi har inte setts på hela lovet. ;O

vi måste ju prata "ut", haha ;)

aja bilderna är från slöjd lektionen då vi inte var på något vidare jobb humör! ^^

resten av dagen var också rätt slapp! sista lektionen var väl egentligen den enda lektionen vi jobba seriöst?¨

Jag måste bara säga att skolmaten har blivit extremt DÅLIG och ÄCKLIG!

Idag skulle det vara potatismos och korv, men det var verkligen inte det!

det var vatten och mjöl tsm plastkorv.

MUMS!

Så jag och säkert 100 elever till gick hungriga hela eftermiddagen!

"Vi gör allt för att våra elever ska trivas och må bra"

Ehm hej på er också! ni kan ju börja med att skaffa ätlig mat (Y)

Aja sen hade jag, Sophie, Sandra och Elisabet en diskution om ett ord.

färst..HAHA! men det finns ju inget värst i orden få, färre.. färst?

ja vi satt säkert i 15-20 minuter och snacka om det ^^

ja hej No life men man måste ju hitta svaret på varför det inte finns

eller finns det?  ehm?

aja efter skolan följde jag med Sandra till stallet vilket var riktigt roligt! ;)

Det var ett tag sen nu.. aja jag red lite i hagen och gjorde några övningar.

Sen börja Sandra snacka om någon jävla kvast man skulle ha bakom ryggen!?

HAHA ja det var inte direkt enkelt att styra man fick så korta armar ;O

men men Sandra gick brevid så jag skulle hinna kasta bort kvasten ifall om Lester skulle få något ryck! ^^

Sen fixade vi allt hö. Vi fick lov att gå upp på skullen!

Mardröms stället att vara på när det är mörkt kan jag lova!

Och Sandra är ju så snäll och gör en ännu räddare! ;O

Hon börjar fan snacka om jävla luffar helvete och massa skit!

ehm jo hej på dig med! ^^

Sen kommer fia och skrämms! ;O

ja då blire ju ännu bättre! så trevligt!

HAHA ;)

Nej nu måste jag sluta skriva!

Detta inlägg blev extremt långt.




Bilder från en extremt seriös lektion!  *host*host*


              


Sveriges BÄSTA Slöjd lärare!

   


Puss! ;*

                                       <3

Ovido - Quiz & Flashcards