Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Linnéa - 7 mars 2010 19:14

Gossip Girl is back!

Blev en aning förvånad när min syster berättade det.

Jag har inte sett eller hört något av det! ;O

aja tur att hon sa det iaf!   


Puss! ;*

                                    <3

Av Linnéa - 7 mars 2010 18:21

Ja sista dagen på lovet!

SUCK!

Det kommer bli extremt segt att gå upp imorgon!

05:50 ringer klockan! jippie -.-

Men men inte många månader kvar till sommarlovet nu.

ehm Jo nu blev man ju ännu mer deprimerad.

Sommar=slutar nian och byebye till klassen! :(

Snyft!

haha    


Puss! ;*

                               <3

Av Linnéa - 7 mars 2010 17:07

Hallå!

Idag har jag bara åkt skoter!

HÄRLIGT!

Vi stack ut  Klockan 10 och kom hem halv fem!

Så jävla kul!  

haha jag fattar inte hur, men det är bara det!   

Snart ska jag ta ett varmt bad, jag väntar bara på att min sega syster

ska duscha klart!

Ikväll blire bara slapp och mys!


Puss! ;*

                                 <3

Ovido - Quiz & Flashcards