Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Linnéa - 6 mars 2010 21:43

Hallå!

Nu sitter jag och kikar på World Trade Center på kanal 5.

En otroligt bra film!


  


Puss! ;*

                                        <3

Av Linnéa - 6 mars 2010 19:49

Hallå!

Här kommer det två bilder från idag.

Orkar inte lägga in några fler och jag har inte så många bilder heller,

bara från hemvägen så det är ingen idé att lägga in de här! ;)


Okej.. på vägen hem så fastande vi med skotern i lös snö.

Sundis och pappa fick kämpa lite för att få loss den!

Bra jobbat GUBBAR!   

    


Här har det äntligen fått loss skotern och fixat släden! (Y)

 


Ja bilderna var inte många, men ni har iaf fått se skotern nu.(Y)

Inte så vacker men ändå roligt att åka!    


Puss! ;*

                                        <3

Av Linnéa - 6 mars 2010 17:25

Hallå!

Jag har varit ute och åkt skoter hela jävla dagen!

Så jälva roligt!!!

haha! ;)

jag och wille åkte runt lite själva!

Men Wille var ju en lite chicken och vågade inte åka över isen!

han åkte över en gång sen inge mer!

tråkmåns!

aja Snart ska jag in och duscha!

Jag luktar avgaser så det bara skriker om det! ;O

HÄRLIGT!

ehm nej! ;)


(Bilder KANSKE kommer sen)

 

Puss! ;*

                                             <3

Av Linnéa - 6 mars 2010 00:50

Ja nu ska jag stänga av min dator!

Och kanske öppna mitt fönster?

Min dator fungerar som element (Y)


Hej fejk mos och pulver soppa!

Hejdå fejkilus!   


Puss! ;*

                                    <3

Av Linnéa - 6 mars 2010 00:19

Vi glömde att beställa biljettilus!   


HAHA fyfan vad dåligt!

Du är så kass!

HAHAHAHAHAHHA!   


Puss! ;*

                                          <3

Ovido - Quiz & Flashcards