Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 2 mars 2010

?

Av Linnéa - 2 mars 2010 19:04

Hallå!

Jag pallar verkligen inte med rubriker just nu.

Det är så störande.. ja det är så störande ibland.

HAHA ;)

Men ska in i duschen nu sen blire att kika tv!

Klockan 20:00 dating in the dark!!!

Klockan 21:00 Desperate housewives!

kan det bli bättre? ;)


Puss! ;*

                                   <3



Av Linnéa - 2 mars 2010 16:36

Hallå!

Idag vaknade jag klockan 11! ;O

så jävla skönt att sova!

Annars brukar man ju gå upp klockan 05:50 (Y)

aja jag fick iaf lite halvt panik när jag vaknade jag visste inte om Oskar

hade fått varit ute!  ;O

men det hade han som tur var! ^^

men men jag låg typ kvar i sängen till klockan 12:45, sen gick jag ut

med Oskar en sväng (Y)

När mamma hade kört ut Elin till stallet drog jag,hon och Oskar ut en sväng på

skotern! fyfan vad roligt!

vi körde på en ny väg idag, vi var så nyfikna på var den gick.

Oskar sprang som en dåre efter skotern! ;O 

haha han är så söt! ;O

men sen fick han åka på skotern med oss ;)
SÅ SÖT!

aja Nu har jag ont i huvudet (ovanligt) !! -.-

ska nog ta en alvedon sen!

Alvedon i mitt hjärta! <3

HAHA!

fyfan vad dryg man ska vara.

men men that's me! ;)

haha;)


Puss! ;*       

                          <3



Ovido - Quiz & Flashcards