Linnéa Eriksson Norlander

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Linnéa - 1 mars 2010 18:47

Hallå!

Dagen har varit bra.

Rebecka kom hit och var social.

Det var ett tag sen man såg den ungen! ;)

Vi åkte skoter med mamma och Elin, riktigt roligt men kallt! (Y)

Rebecka har typ aldrig åkt skoter! ;O

haha men hon tyckte att det var roligt ;)

hon fick köra lite också, duktig var hon!

men det gick lite långsamt haha ;)

När vi skulle hem så fastnade vi med skotern!

Jippie! -.-

haha! men vi fick loss den tillslut!

GIRLPOWER!

HAHA! ;)

men men när vi kom hem så duschade jag Oskar!

han hade massa snöklumpar i pälsen den stackarn ^^

Sen kikade jag och Rebecka på Grey's Anatomy (repris)

men lika bra ändå! ;)

Men nu har hon åkt hem och jag fryser som jag vet inte vad!

Så när jag är klar med detta inägg ska jag in och ta en varm dusch!

HÄRLIGT!

Usch jag kom nyss på att jag måste plugga spanska (någon gång denna vecka)

SUCK! -.-

men men that's life!

fyfan.


Puss! ;*

                              <3




Av Linnéa - 1 mars 2010 13:56

Hallå!

Det är Måndag och INGEN skola!

HÄRLIGT!

Lov hela veckan uuuuuut! ;)

haha ;)

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva.

Och jag har ingen aning om vad som händer idag..

men det visar väl sig! ;)


Puss! ;*

                                      <3                                    



Ovido - Quiz & Flashcards